Książkowe zdjęcia #4


Hej! Dziś rodzaj posta, jaki mam wrażenie całkiem Wam się podoba.:) Od ostatniej publikacji zdjęć minęło trochę czasu, więc nazbierało się ich kilka.:)
Zdjęcia robię telefonem komórkowym, a lekko poprawiam w aplikacji Candy Camera, więc wiadomo, że nie są one bardzo profesjonalne.;)
Życzę Wam miłego oglądania!

#1

#2
,,Nigdy, nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to, byłaś szczęśliwa.'' ~Dorotea de Spirito - ,,Anioł''

#3

#4
,,Ludzi nie kocha się za to, że są doskonali, tylko pomimo, że tacy nie są.'' ~Jodi Picoult - ,,Bez mojej zgody''
#5

#6
,,Trzymaj się z daleka od ludzi, którzy chcą ograniczyć twoje ambicje. Mali ludzie zawsze to robią, ale wielcy, zawsze dają ci poczuć, że potrafisz być wielki.''
#7

#8
,,Przyjaciel staje się fragmentem naszej biografii, jak data urodzenia, pierwsza szkoła, czy imiona rodziców.'' ~Janusz Leon Wiśniewski - ,,Samotność w sieci''
Kiedy pewnego dnia zamiast nauki naszła cię ochota na robienie zdjęć... xD
#9

#10
,,Każdy potrzebuje lustra, żeby zobaczyć swoje lepsze ja. Takim lustrem są oczy tych, którzy nas kochają.''~Cassandra Clare - ,,Mechaniczna Księżniczka''
#11

#12
,,Przyjaciele, z którymi zabijamy czas, to właśnie prawdziwi przyjaciele.''~Haruki Murakami - ,,Przygoda z owcą''

Jedzenie i książki, któż nie lubi tego połączenia:D
#13

#14
,,Celem każdej przyjaźni jest dawanie drugiej osobie siły, gdy tylko tego potrzebuje.'' ~ Jonathan Carroll - ,,Śpiąc w płomieniu''
#15

Zdjęcia może nie książkowe, ale za to bardzo wiosenne
#16
 Na zdjęciu moja siostra-Kinga

 #17
Na zdjęciu ja :)
 
Które zdjęcie się Wam najbardziej podoba? Mam nadzieję, że miło się Wam je oglądało :D
Do napisania! :*

13 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zdjęcia! ❤o❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, masz duży potencjał. A cytaty to tylko wisienka na torcie! Pierwszy z nich w szczególności przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne i przepyszne zdjęcia!
    te z kwiatami najbardziej mis ie podobają!
    Podręcznik do biologi to moja zmora, niby podstawa, a nic nie rozumiem...
    Jednak pięknie się komponuje z książką :)
    Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♡ witaj w klubie osób nie lubiących biologi:P

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia, moje ulubione to 6 *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania Shirley! <3 Bardzo podoba mi się to zdjęcie z otwartą książką i różą. :) Nawiasem mówiąc - czy ja dobrze widzę na jednym z tych zdjęć podręcznik(i) od biologii? xD A konkretnie biotechnologia (pierwsza liceum?) jeśli dobrze widzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję spostrzegawczości!:D Tak, jest to podręcznik od biologi do pierwszej liceum, chociaż szczerze mówiąc nawet nie jestem pewna jaki to temat:p

      Usuń
    2. Wprawne oko biol-chema co nieco namierzyło. :D

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Moje ulubione to 3 i 6 :D Przyjemnie się je ogląda i czyta komentarze do nich lub cytaty :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Jeżeli już to czytasz, to proszę zostaw po sobie ślad.
Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy:)
Masz bloga? Zostaw link, a na pewno zajrzę!:)