Książkowe zdjęcia #6

Cześć! 
Na początek. Widzicie ten piękny obrazek u góry? Skoro zobaczyliście to teraz reklama.
To cudo wykonała moja przyjaciółka Weronika (polecam bloga) ogromnie zdolna dziewczyna podjęła się próby zadowolenia mnie. I udało się jej to! Po raz tysiąckrotny Ci dziękuję! <3

Już? Pozachwycali się? No to przechodzimy do posta!
Miała być recenzja. Ja słowo daję, miała być, zaczęłam, ale wena mnie opuściła i nie skończyłam.
Dziś kolejny post ze zdjęciami. Jestem ciekawa, kiedy wejdziecie na mojego bloga i zaczniecie się zastanawiać ile można wstawiać zdjęć.
Następny post to będzie recenzja...znaczy mam taką nadzieję.

Zdjęcia wykonałam telefonem *tak, dostałam nowy i postanowiłam go przetestować xd*, był to też w sumie pierwszy spacer po mojej dłużej chorobie *zapalenie płuc na początek wakacji, pozdrawiam*
Zdjęć tym razem nie poddałam żadnej obróbce.
Już koniec mojego gadania, zapraszam!

#1

#2

#3
,,Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.'' -Eric-Emmanuel Schmitt
#4

#5

#6
,,Naprawdę myślisz, że musisz mi coś udowadniać? Sądzisz, że musisz robić coś więcej niż tylko być? Tylko o to Cię proszę. Po prostu bądź.'' ~ Jessica Brockmole ,,Listy z wyspy zwanej Niebem''
#7

#8

#9
,,Lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich.''~A.Sapkowski ,,Król Elfów''
#10

#11

#12
,,-Widzisz? Patrzysz na świat w niewłaściwy sposób. W ludziach powinno cię przyciągać to, co mają w środku, a nie opakowanie, w którym to jest podane.'' ~ J.Picoult ,,Bez mojej zgody''
#13

#14

#15
,,Miłość może pokonać wiele przeciwności. To skarb, wart więcej niż te wszystkie cuda. Najpotężniejsza magia we wszechświecie.'' ~ C.Houck ,,Klątwa tygrysa. Wyprawa.''
#16

Tradycyjnie czekam na Wasze komentarze:) 
Dziś to by było na tyle. Dziękuj za przeczytanie i do napisania! 
 
P.S.Przypominam też o planowanej nazwie linku bloga.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię za to, że też kochasz Anię! <3 Jak tylko zobaczyłam imię Gilbert na drugim zdjęciu na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech ;) Zdjęcia, jak zwykle, cudowne. I ten cytat pod szóstym zdjęciem! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie. :D Najbardziej mi się podoba #5 i #16.
    Czy na #14 jest pajęczyna? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D
      Tak, na szczęście udało mi się uniknąć spotkania z właścicielem pajęczyny :P

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia <3 Dziękuję za reklamę ;D W ogóle uwielbiam jak piszesz swoje posty tak z poczuciem humoru ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Reklama w pełni zasłużona<3

      Usuń
  4. Hej, 2, 3,5,8 i 14 to moi faworyci!
    Super ci idzie! Anka z Zielonego <3
    Tez byłam chora na początku lipca...
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!💕
      No ale mam nadzieję, że już możesz korzystać w pełni z wakacji;)

      Usuń
  5. "Ania" w takiej scenerii <3 Idealne dopasowanie książki do widoczków. Tym bardziej, że ostatnio robiłam sobie "re-read" całej serii o tej rudowłosej dziewczynce i chwyciła mnie nostalgia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3 W takim razie dobrze trafiłaś na post :)

      Usuń

Cześć! Jeżeli już to czytasz, to proszę zostaw po sobie ślad.
Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy:)
Masz bloga? Zostaw link, a na pewno zajrzę!:)